Paris’te antifaşist eyleme saldıran polis, gençleri gözaltına aldı.
Fransa’nın başkenti Paris’te faşist Sébastien Deyzieu’yu anmak için faşistlerin yapacağı eylem, antifaşist gençlik örgütlerinin tepkisi üzerine Anayasa Mahkemesi tarafından yasaklandı.
Bunun üzerine antifaşist örgütler, faşistlerin yürüyüş rotasında eylem gerçekleştirdi. Yüzlerce gencin katıldığı eylemde, “1944’den bugüne, Paris Nazizme karşı”, “Paris, Paris, Antifaşist” sloganları atıldı, antifaşist pankartlar açıldı.
Polis, eylemcileri ablukaya aldı. Abluka altında devam eden eyleme saldıran polis, sosyalist gençliğin de bulunduğu bir grup genci gözaltına aldı.
Gençlerin bir kısmı kimlik kontrolünden sonra serbest bırakılırken, bir kısmı karakoldaki işlemlerin ardından bırakıldı.
Gözaltında olan gençler için dayanışma sürüyor.











